محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نی نی توپولی

همینطوری...

1393/2/16 17:23
نویسنده : مامان صبا
704 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم تعطیلات نوروزی هم تموم شد حسابی خوش گذروندی حسابی هم پشتت باد خورده امروز میگفتی اگه من تو عید با معلمم میرفتم مدرسه الان دیگه تعطیل بودم..

امروز 16 فروردین رفتی مدرسه البته بدون من چون همون موقعه مهمون اومد مجبور شدم با مامان بزرگ بفرستمت ...

آرزوی صحت وسلامتی عاقبت بخیری برات دارم

همکلاسی سلام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آریان جون
21 فروردین 93 23:47
سلام خوبید؟سال نوتون مبارک. ماشالله نی نی کوچولو چه بزرگ شده. دلم خیلی براتون تنگ شده بود.دوستون دارم.
ستارگان آسمان من
23 فروردین 93 3:56
ایشالا سال دیگه همه با هم برین سفر انشاله ...
امیر محمد
3 بهمن 93 8:03
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چه خوش گل؟ لایک