محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نی نی توپولی

تولدت مبارک محمد جواد کوچولو

1390/3/28 14:14
نویسنده : مامان صبا
842 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت ورود به اتاق عمل: 8صبح

ساعت تولد نی نی:8:35صبح

خروج از اتاق عمل:9:30صبح

 بیهوشم نکردن نخاعی (موضعی) بود و تو نستم زمانی که به دنیا اومدی صدای گریه ات را بشنوم خیلی دوست داشتم لحظه به دنیا اومدنتو فیلم داشتم وی هر چه دوندگی کردیم نگذاشتند اون روز با اعتماد به نفس کامل وارد اتاق عمل شدم  نزدیک در که شدم مامان جون مرضیه را دیدم دیشب اومده بود تهران گفت بابا قاسم داره ماشین پارک میکنه بابا رو ندیدم حیف شدتا وارد شدم صدای نوزادی را شنیدم که تازه متولد شده بود بلند گریه میکردفکر کنم دختر بود من اولین نفر دکتر صدیق پور بودم رفتم روی یه تخت باریک یه سری دستگاه به من وصل کردند متخصص بیهوشی با تزریق در نخاع سر شدن کمر به پایین را احساس کردم بسیار سبک شدم انگار کمر به پایین را نداشتم بعدگفتم پرده آویزان نکنید گفتند نمیشه حالت بد میشه متخصص بیهوشی گفت خودم مرحله زایمانتو شرح میدم گفتم اول از همه بهم بگو سالمه یا..بعد ببینمش گفت باشه دکتر اومد مشغول شد از همه چیز صحبت کردند جز عمل .هوشبر گفت :برای همه دعا کن دارن بچه را میکشند بیرون نامردی کرد و بچه را نشان نداد فقط گفت: سالمه منم خدا را شکر کردم در انتظار دیدارش بودم اما... بعد با اندکی تاخیر صدای گریه ات در اتاق طنین انداز شد.

وزن هنگام تولد:300/3

قد هنگام تولد:49سانتیمتر

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)