محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نی نی توپولی

مسئله این است...

1390/6/7 2:02
نویسنده : مامان صبا
618 بازدید
اشتراک گذاری

یه جند جایی برا استخدام رفته بودم امروز هم بین ساعت یک تا سه بعد از ظهر رفتم فرم پر کردم البته با بابا یی و محمد جواد چون محل کار بابایی اونجا بود هرجا که برا کار میرفتم پارتی نداشتم ولی امروز دو سه نفری سفارشم رو کردند حالا ببینیم چی میشه من که سپردم به خدا زیاد تن کار کردن رو ندارم چون بیخوابی کم و حوصله و عصبیم میکنه تازه برم سرکار با دوری تو چه کنم؟

 وقتی میرفتم دانشگاه از دوریت ناراحت و گریان بودم ولی حالا چکار کنم ...به خاطر همین همه چیز رو (رفتن یا نرفتن) سپردم به خدا هر چه مصلحته...رو این یکی میشه حساب باز کرد نمیدونم الان باید خوشحال باشم یا ناراحت...

خدا جونم صدامو میشنوی؟...باید چکار کنم؟...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریان جون
8 شهریور 90 0:10
امیدوارم هرچی خیره همونیش بیاد
الهام مامان رامیلا
8 شهریور 90 16:51
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ عیدتون مبارک
مامان علي
9 شهریور 90 0:39
گلخنده شوال به ناهيد مبارك ابروي خوش ماه به خورشيد مبارك آمد خبر از عرش ، وداع رمضان است عيد است به ياران خبر عيد مبارك
مامان آریان جون
9 شهریور 90 1:45
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد . . .