محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی توپولی

محقق شدن آرزوی محمد جواد ومامان وبابا...

1390/8/17 9:04
نویسنده : مامان صبا
662 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره امشب رفتیم هایپر استار قولی که به محمد جواد داده بودیم خریدیم (بعدا عکسشو آپ میکنم)این اسباب بازی از همه اسباب بازی ها برا محمد جواد متفاوت تره چون برای این میکسر محمد جواد ترک ناخن جویدن کرده هر وقت دستش میرفت سمت دهنش سریع بهش میگفتم میکسر خودش مطلب رو میگرفت سریع دستشو بیرون میاورد به امید میکسر

خلاصه این آرزوی محمد جواد هم با همکاری که داشت محقق شدما هم به هدفمون رسیدیم از این بابت خیلی خوشحالم خیلی...چون من همه راهکارها رو امتحان کرده بودم جواب نداده بود..همه مامانا از اینکه ناخن بچه هاشون چرک جمع بشه ناراحت میشند شاید هم از اینکه یه سره باید ناخناشونو کوتاه کنند ولی من عاشق اینم ناخن های بلند محمدم!! چون از دوسالگی به بعد من اصلا ناخنشو نگرفتم چون اصلا بلند نمیشد

خدایا شکرت...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصومه مامان سهند
7 آبان 90 14:54
بدو بیا آپم خاله جونیییییییییییییی
الهام مامان رامیلا
7 آبان 90 19:39
عزیزم درد دلهاتو بخورم انشالله که همش خیر باشه و غم و غصه توش نباشه عزیزم بعضی وقتا آدم دلش می خواد حرفهای دلش رو فقط یه جایی بنویسه من اینطوریم تو دفتر خاطرات رامیلا می نویسم تا فقط اون بخونه
مامان آریان جون
7 آبان 90 23:22
مرسی عزیزم.عالی بود.
shima
8 آبان 90 23:00
یه دنیا بووووووووووووس واسه محمد جواد نانازیم