محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی توپولی

کامپیوتر...

1390/8/8 1:16
نویسنده : مامان صبا
548 بازدید
اشتراک گذاری

یه شب من پای کامپیوتر نشسته بودم شو شو هم پای تلوزیون محمد جواد اومد پیش من و گفت:یکیتون پای کامپیوتر یکیتون پای تلوزیون پس کی با من بازی کنه...(راست میگه بچه دیگه)من که سریع خاموش کردم...

امشب هم قبل از اینکه من بشینم پای کامپیوتر محمد جواد داشت بره ناقلا میدید دیدم اومده تو پذیرایی من نشستم پاش اومدم وب که یهو محمد جواد برگشت معترضانه گفت:حالا تو افتادی بغل کامپیوتر میخواستم من کارتون ببینم!!!!!

هر وقت هم من یا شوشو میخوابیم برمیگرده میگه پس کی با من بازی کنه من تنها میشم مخالف سرسخت این مسئله(خوابیدن ما زمانی که خودش بیداره)است...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان عشق
8 آبان 90 19:58
آخیش طفلک بچه های تنهای این دوره زمونه.مامانی یه همبازی بیار براش دیگه.
shima
8 آبان 90 22:59
آخی قربونه این شیرین زبونیاش
الهام مامان رامیلا
9 آبان 90 18:34
########______________________ ___####____________________________ ___####______سلام دوستگلم_____ ___####______________________________ ___####______________________________ ___####_____________________________ ___####_________________________________ ___####______###______###_______________ -########__#####___#####_____________ ___________#######__######______________ __________################______________ __________################______________ ___________###############______________ ____________#############_______________ _____________###########_____###___###__ ______________#########______###___###__ _____________ __#######_______###___###__ ________________#####________###___###__ __ ______________###_________###___###__ _________________#___________#######___ _____________________________#####__
مامان آریان جون
10 آبان 90 23:55
بچه حق داره دیگه