محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی توپولی

شب حضرت علی اکبر...

1390/9/13 15:13
نویسنده : مامان صبا
515 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از نوبت دندانپزشکی رفتم سالن اجتماعات از آقای قرائتی دعوت شده بود بعد اومدم خونه به همراه محمد جواد رفتیم خونه مامان جون مرضیه بابا جون رفته بود دامغان مراسم روز هفتم خونه خدا بیامرز بابا جون رضا بعد ساعت 8 با محمد جواد و پرهام رفتیم مسجد امام حسین (ع) تا تونستند آتیش سوزوندند... پرهام میگفت اینجا خیلی شلوغه بریم خونمون ...

امروز به محمد جواد میگم بریم مهد قرآن جلسه آخره میگه: من مهد و دوست ندارم من مدرسه رو دوست دارم اگه قدم قد زرافه بشه دیگه مدرسه راهم نمیدندا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

shima
13 آذر 90 18:37
salam azizam mamnoon ke be yade mano ninim boodidelahi ghorbone harf zadane mohamad javad joonghade zarafe ha
مامان اميرحسين(سام)
16 آذر 90 11:10
عزاداريتون قبول
فهیمه
16 آذر 90 21:36
سلام ممنون که به سوالم جواب دادی.دارم خاطره اون روزها مینویسم.ادرس وبلاگم عوض شده.براتون گذاشتم