محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

نی نی توپولی

سنجش وابستگی...

1390/9/17 0:38
نویسنده : مامان صبا
517 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب نشینی دایی مهدی و زندایی شبنم و پرهام به همراه مامان جون مرضیه و دایی مجتبی اومدند خونمون  بعد از پذیرایی و خوش و بش وقتی میخواستند برگردند . طبق معمول پرهام به محمد جواد برگشتو گفت:محمد جواد میای خونمون اونم با کمال میل قبول کرد انگار از خدا خواسته بود منم باهاش اتمام حجت کردم بهش گفتم آخر شب بهونه بگیری کسی نیست برگردونت گفت باشه!!! حاضرش کردم بدونه اینکه ببوسمش رفت ...این دومین باره که بدون محمد جواد میخوابم اون سری دوران دانشجویی با دوستان رفته بودیم کاشان...

تو نگفتی مامانی وبابایی دلشون برات قد دایناسور(به نقل وقول خودت)تنگ بشه...ولی فرصت خوبی بود برا سنجش وابستگیها نتیجه اش فردا مشخص میشه..دوستت دارم پسر جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اميرحسين(سام)
17 آذر 90 21:02
آره فكر خوبيه ولي من پسرم اگه بخوام آزمونش كنم نتيجه اش رو ميدونم نه اينكه دلش تنگ نشه ها اماخيلي بازيگوشه تا اونجايي كه انرژي داره بازي ميكنه بعدشم يه خواب ناز ميره تا صبح .از صبح به بعد گريه ميكنه


خدا رو شکر پسملم پسر خوبی بود...



مامان آریان جون
18 آذر 90 12:53
خوب بخوابی وروجک.
مامانی کم پیدایی.دلمون قد یه دایناسور براتون تنگ شده


سلام زهره جون خدا شاهده هر وقت میام مسنجر آن نیستی...ما هم دلمون تنگ شده...
faeqeh
28 آذر 90 23:06
ایییییییییییییییییی بابا حالا بیا بچه بزرگ کن همسایه