محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

نی نی توپولی

امان از دست بچه ها...

1390/10/14 3:06
نویسنده : مامان صبا
602 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش برای فروش النگوها با شوشو و محمد جواد رفته بودیم مرکز تجاری بوستان اون شب محمد جواد بهم برگشت گفت :بابایی تازه برات از اینا خریده بازم میخوای بخری که من کلی خندیدم ...

این قضییه فروش بود  تا امشب ...وقتی که مشغول بازی با محمد جواد بودم ناگهان متوجه النگو ها شد سریع برگشت و گفت :مگه تو اینا رو نفروخته بودی! !! چرا نمی فروشی تا بابایی ماشین بخره هان!!!منم حقیقتش  حسودیم شد به شوشو که پسرش اینقدر هواشو داره پس من چی؟؟؟؟؟

امروز محمد جواد بی مقدمه برگشت و گفت:مامان من دوست ندارم تو بمیری ببین پرهام دوست نداره مامانش بمیره ...آخه پرهام (برادر زاده ام )میگه من غذا نمیخورم تا بزرگ نشم تا مامان شبنم پیر بشه و بمیره مل بابا جون رحمان که بزرگ شد مامانش مرد...(استدلال بچگانه وشاید هم از غذا خوردن سر باز کردن)

مامان نوشت:: به واژگان خ... اضافه شده چون برگشتی بهم گفتی :تو خ..ی هیچی نمیفهمی !!!تو خنگی نمی فهمی و وقتی هم گفتی منتظر عکس العمل من بودی و منم به دنبال مقصر !!!که من از این واژگان استفاده کردم یا بابایی و شاید هم امیر مهدی(پسر عموش) چون زیاد بهت میگه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فهیمه
14 دی 90 8:25
سلام عزیزم.رژیم تو ادامه مطلب همون پست اومده
مامان اميرحسين
14 دی 90 8:39
واقعا امان از دست اين بچه هااااااااااااا
مامان آریان جون
14 دی 90 22:14
هر چی هم پیش بچه ها حرف بد نزنی بالاخره یه جایی رو پیدا می کنن تا ازش یاد بگیرن. حرفای بد رو رو هوا میقاپن و یاد می گیرن وروجک ها
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
15 دی 90 9:59
ایشالله بابایی هرچه زودتر ماشین میخره.
مامان سید کوچولو
15 دی 90 23:56
پسر ها همیشه مامانی اند. همین شوهر های خودمونو ببین.
مامان سید کوچولو
15 دی 90 23:56
ممنون که به ما سر زدی عزیزم


ممنون که سوالم رو جواب دادی ...
هستی
16 دی 90 13:55
سلام بزرگوار با مطلبی در مورد سوختگی یک فرشته کوچولوی دو ساله به روزم که خیلی محتاج دعای شما است منتظرتونم
خاله نی نی ترنمه
16 دی 90 23:06
سلام... مراقبه نی نیتون باشید یه اسپند براش دود کنید یه موقع چشم نخوره این نشون می ده نسبت به اتفاقاته دورو برش حساسه و همه چیزو درک می کنه یه ماچه گنده بدهکاری من به محمد جواده جیگر.....
mami neda
17 دی 90 9:14
salam azizam.pesare nazeto mibosam dar zemn aslan hasodi nakoon pesara mamani mishan ha man ke shosho ye dokhmal mikhad mige in namardiye hame tarafe to bashan .. dar zemen khale joon akse nikano faghat be khatere khodet gozashtam va linketoon kardamm


mamnon neda joon
shima
17 دی 90 23:14
elahi ghorbone in harf zadane shirin in jojo kocholooo