محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی توپولی

پس من کجا ام؟؟؟

1391/12/6 8:13
نویسنده : مامان صبا
809 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب حالم خوب نبود رو تختم دراز کشیده بودم که محمد جوتد هم اومد پیشم دراز کشید اول یه ذره بازو هامو نیشگون گرفت (عادت همیشگی که همزمان دندوناش هم روی هم فشارمیده ) ...بعد ازم پرسید تابلو  عکس کیه؟ بدونه این که نگاه کنم گفتم بابایی بعد با تعجب گفتی بابایی نیست که!!! منم چشامو باز کردم دیدم تابلو فرش زنه رو میگی خندم گرفت بعد روبروی تخت هم عکس عروسیمون آویزونه با اشاره گفت اون عکس بابایی تو رو بغل کرده ، اون چیه گذاشتی رو سرت؟؟؟ منم گفتم..تاج ....بعد از یه پوزخند برگشت و گفت:مگه تو خروسی که تاج داری؟؟!! کوچولوتر که بود همیشه تو اون عکس دنبال خودش میگشت ...پس من کجا ام؟؟

مامان نوشت: مامان جون مرضیه با خاله جون راضیه رفتند شمال!!

مامان جون طاهره باباجون داود هم با عمو ابوالفضل اینا رفتند مشهد!!!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آریان جون
24 دی 90 23:55
همه رفتند و تهنا شدید دیگه


آره خاله جون تنهای تنها...
گلاره جون
26 دی 90 15:42
خیلی بامزه بود گفتگوتون
مامان اميرحسين
26 دی 90 19:57
عزيزم بچه ها خيلي كنجكاون وقتي كوچولو هستن
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 دی 90 23:05
ایشالله مسافراتون به سلامتی برگردن.
مامان اميرحسين
30 دی 90 12:46
سلام صبا جون كجايي عزيزم دلم برات تنگ شده


مسافرتیم تهرانم نتم قطع...منم حسابی دلتنگ شمادوستان عزیزم هستم...
mami neda
30 دی 90 19:07
سلام.. مامانش خوب راست گفته خروس تاج داره دیگهههههههههههههه از دست این بچه هاااااااا
زهره مامان آریان جون
30 دی 90 22:29
دیگه شبا نمیای چرا؟؟؟؟؟