محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی توپولی

نظرات (9)

❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 15:27
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
زهره مامان آریان
29 مرداد 91 20:10
ماشالله عکس دومی عجب چیزی شده
مامان زهره
18 شهریور 91 13:12
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
گلاره جون
20 شهریور 91 15:54
الهی قربون قدو بالات برم من
طاهره مامان امیرعلی
28 شهریور 91 19:36
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


حتما عزیزم
زهره مامان آریان
29 شهریور 91 0:37
مامان اميرحسين
5 مهر 91 11:27
كجايي صبا جون دلمون تنگت شده ها


شما بزگواریتون ما رو ببخشید منم دلتنگ شما دوستان خوبم هستم
سپهری
10 مهر 91 2:25
خدا ببخشه واستون پسر نازیه به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
گلاره جون
8 آذر 91 9:40
کجای دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام گلاره جون خداییش دلم خیلی میخواد مثل قبل به همهتون سر بزنم ولی چه کنم نمیرسم ممنون که به یادمونی دوستتون دارم