محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی توپولی

یه روز برفی...

1391/12/6 8:04
نویسنده : مامان صبا
426 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روزی بود که ماه ها منتظرش بودی !!

امروز با صدای من که میگفتم محمد جواد بلند شو......داره برف میاد از خواب بلند شدی

دست و رو نشسته رفتی پشت پنجره و گفتی بریم برف بازی یعنی الان دیگه تولد منه و باید عمو ها و پرهام اینا بیان تولد من آخه هر وقت میپرسیدی تولد من کی میشه درجواب بهت میگفتم هر وقت هوا سرد و برفی بشه//اینم شد نتیجه تا تولد شما هنوزشش روز دیگر باقیست...

بعد صرف صبحانه طی عادت چندین و چند ساله رفتیم بیرون برای برف بازی کلی ذوق کرده بودی مرتب میگفتی برام آدم برفی درست کن از اونجای هم که تازه برف شروع به باریدن گرفته بود زیاد رو زمین ننشسته بود مجبور شدم یه مینی آدم برفی درست کردم

 اونو برداشتی بیاری تو خونه همینطور که پله ها رو می اومدیم پایین چشمت روز بد نبینه مامانی نقش بر زمین شد بیشتر از اینکه درد رو احساس کنم ترسیده بودم چون دکتر رفت وآمدپله رو بهم توصیه نکرده بود چه برسه به زمین خوردن

 به محض رسیدن به خونه رو تخت دراز کشیدم تا یه ذره آروم شدم اومدی  پیش من گفتی همش تقصیر من بود ببخشید...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پویا تم
25 آذر 91 14:38
سلام عزیزم برای طراحی تم تولد وجشن دندونی کودکتون به وبلاگم سر بزنید
مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
25 آذر 91 16:06
آخ مواظب خودت باش خيلي اين دوران حساسه گرچه خود منم دقيقا يك ماه پيش رو پله سرخوردم و افتادم زمين
ثمین
30 آذر 91 14:57
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
زهره مامان آریان
2 دی 91 0:29
خیلی مواظب خودت باش. راستی تو سن شمار وبلاگت سن پسری نوشته 7 سال.اصلاحش کن. تولد پسرت هم مبارک باشه.انشالله دامادش کنی.