محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی توپولی

اندر احوالات محمد جواد و داداشی...

1391/12/6 8:04
نویسنده : مامان صبا
481 بازدید
اشتراک گذاری

محمد جواد کم کم خودشو با شرایط جدید داره وقف میده به طوریکه اون بی احتیاطی های قبلی رو دیگه نمیکنه مثلا قبلا با پا و سر ضربه میزد به شکم من  ولی الان مواظبه که چنین اتفاقاتی نیافته بعضی اوقات هم میاد به من میگه مامان دهنتو باز کن بذار داداشیمو ببینم 

یه روز هم چادر نمازم  روبرداشت داد به من بعد گفت مامان بیا طناب بزن تا تخمت بشکنه تا داداشم زودتر به دنیا بیاد

توکارهای خونه هم کمکم میکنه مخصوصا زمانی که احساس کمر درد میکنم به زبان میارم تا میخوام دست به چیزی بزنم سریع میگه بذار من بکنم تو کمرت درد میکنه...

ولی هنوز هم آمادگیش برای مواجه شدن با کوچولو ناناز کمه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره مامان آریان
12 اسفند 91 7:26
تخمت بشکنه
امیذوارم به سلامتی زایمان کنی.راستی کی به دنیا میاد این داداشی گل؟


انشالله هفته اول اردیبهشت