محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی توپولی

کلاس نقاشی..

1391/12/6 8:02
نویسنده : مامان صبا
385 بازدید
اشتراک گذاری

حدودا یک ماه پیش وقتی محمد جواد از من خواست تو کلاس نقاشی ثبت نامش کنم منم درنگ نکردم با یه تماس باخانم سلیمانی تو سرای محله از شروع کلاسها مطلع شدم و اقدام به ثبت نام کردم

الان حدودا جلسه هفتمه هنوز اونجور که میخواستم شکسپیر نشده (نه شوخی کردم) بیشتر هدف من آموزش تو کلاس نشستن و جدا شدن از من بود که باید بگم هنوز موفق نشدم با هم میریم تو کلاس تا پایان کلاس حتی زودتر از ساعت کلاس برمیگردیم خونه 

از اینا بگذریم فعلا آموزش با اشکال هندسی شابلون رنگ آمیزی با مداد رنگی و گواشه از پیشرفتش راضی هستم تا حالا هم دو بار تو کلاس تشویق شده وجایزه هم گرفته (توپ بن تن و مداد تراش انگری برد) 

سوای اون هر دفعه میریم لوازم تحریری کلی خرید هم رو دست ما میذاره(دی وی دی و برچسب وغیره...)

کم کم این گرونی اجناس هم  داره نگرانم میکنه! ! نه در حال حاضر آینده رو میگم...

به هر لحاظ برا همه آرزوی موفقیت دارم بخصوص برای شاخ شمشاد خودم آقا محمد جواد نقاشی ها شم میذارم تو وبش البته بعدا..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Nafasemaman
24 بهمن 91 23:38
Mashalah che bozorg shode pesare gholemoon
Ishala ke movafagh bashe

Oomadane nini koochooloo ham be jametoon mobarak bashe

mer30