محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی توپولی

مادرانه..

1391/12/6 8:02
نویسنده : مامان صبا
467 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونی چقدر دوست دارم دست کوچولوتو تو دستام بگیرم  گرمی دستاتو حس کنم بیشتر اوقات به بهانه های مختلف مخصوصا تو خیابون دستاتو میگیرم وخودم رو اینجور قانع میکنم شاید دیگه فرصتی پیش نیاد دوباره تجربش کنم

گاهی اوقات بغلت میکنم سفت فشارت میدم نازت میکنم عاشق اینی که بارها متذکر بشم دوستت دارم پسر گلم محمد جوادم دوستت دارم

شب هم موقع خواب دستت تو دستامه تا اینکه خوابت ببره اولش برام سخت بود ولی الان من عادت کردم

همش ترسم از اینه که عقربه های ساعت تند تند پشت سر هم بیاند و برند دیگه این دستان قشنگتو به من ندی بگی بزرگ شدم خودم از خیابون رد میشم ...

قربونت برم پسرکم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره مامان آریان
12 اسفند 91 7:23
چقدر از پستات عقب افتادم من داذم همشو جبران می کنم.