محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

نی نی توپولی

ورود به پیش دبستانی ...مهر ماه 92

1392/8/7 22:23
نویسنده : مامان صبا
616 بازدید
اشتراک گذاری

درست دو هفته گذشته روز دوشنبه 15 مهرماه نود و دو بود من با شور و شوق وصف ناپذیر و تو هم با چهره ای نگران با بدرقه من و خاله راضیه عضو جدید خانواده داداشی راهی مدرسه شدی پاهات کشش مدرسه رفتن نداشت یه قدم میرفتی جلو دو قدم عقب منم از اونجایی که نمی دونستم دوربین شارز داره یا نه ؟؟؟کلی اعصابم داغون بود خلاصه تا تو نستم ازت عکس گرفتم خانم ناظم گفت اونایی که اسمشون رو میخونم  بیان تو صف از اونجایی که اولین نفر ثبت نامت کردم اولین نفر اسمتو خوند استرس داشتی هر کاری کردم نرفتی تو صف بعد همه از زیر قرآن رد شدید وارد کلاس شدید یه جایزه گرفتید باز اومدی پیش من دلم بد جور شور داداشی رو میزد به مربی خانم جمشیدی گفتم آوردمت خونه دیگه مثل اینایی که شق القمر کرده بودند برا همه از مدرسه تعریف میکردی

قربونت برم انشاله خوشی هاتو  ببینم موفقیتها تو دیگه با وجود داداشی وقت کمتری میتونم تونت باشم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ستارگان آسمان من
4 آبان 92 1:46
چرا پس عکس نذاشتی از پسرای گلت http://setareganeman.persianblog.ir/ اینم آدرس پسرای منه
حسام و سهند
12 آبان 92 23:37
salam azizam
vaaaaaaaaaaaay k che ashkaye naziam rikhte ghorbonesh besham
ishala az in be bad hamishe to darsat moafagh bashi


ensha la