محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

نی نی توپولی

اولین اردو تفریحی ...

1392/8/8 13:46
نویسنده : مامان صبا
418 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قراره ببرنتون اردو زیاد تمایل نشون ندادی هر روز فکر میکنی من پشت در مدرسه ام تا شما تعطیل بشید امروز اردو داشتی منم باید برمیگشتم خونه داداشی رو از بابایی میگرفتم تا بابا بره سرکار تو هم از قضیه با خبر بودی  اصرار میکردی با هم بریم خونه داداش رو بیاریم بعد من برم کلاس تا تو  تو مدرسه بمونی الان اومدم خونه کلی با خودم کلنجار رفتم تا خودم رو راضی کنم نیام مدرسه تا وقتی دارن میبرنتون سوار ماشین بشین من اونجا باشم مثل مامانای دیگه که وامیستند همونا کار ما رو خراب کردند  بچه هاپر توقع میشند مامان مانی ایستاد تو نبودی ...

خلاصه جونم برات بگه که ما با استرس مقابله کردیم ولی تو رو نمیدونم خدا کنه وقتی اومدی خونه شاکی نباشی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زینب
8 آبان 92 16:20
سلام خواهش می کنم بیا آخرین پستم را ببین .


حتما
مامان محمد پارسا
12 آبان 92 18:53
سلام
مامانی بالاخره چی شد گل پسلی شاکی شد یا نه مطمئنا اونقدر بهش خوش گذشته که یادش رفته


نه اومد خونه کلی از نمایش و شخصیت الاغ نمایش صحبت کرد که...از همه چیز یادش رفت