محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

نی نی توپولی

دومین اردو دانش آموزی...

1392/10/22 14:08
نویسنده : مامان صبا
421 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از طرف مدرسه با جمع دوستان راهی قلعه سحر آمیز شدید 

از سر صبحی میگفتی دوس نداری بری اردو منم به حرفت توجه ای نمیکردم نه میگفتم نه نه میگفتم آره !!

خلاصه ظهر که شد آماده رفتن شدی گفتی من نمیرم

گفتم باید بری مدرسه اگه نخواستی باهاشون نری بشین تو کلاس

 برگشتی گفتی تنها میشم

گفتم باشه من به معلمتون میگم ببینم چکار میشه کرد

رفتی که کفشهاتو پات کنی گفتی مامان رضایت نامه منو امضاء کن منم برات خوراکی شیروکیک و چند تا شکلات و آب گذاشتم راهی مدرسه شدیم همه بچه ها رفتن تو کلاس بعد از یک ربع اومدن بیرون هوا بس ناجوانمردانه سرد بود سوز بدی داشت همش خدا خدا میکردم سرما نخوری تازه گوش شیطون کر بهتر شده بودی

 بردمت به زور دستشویی همش می ترسیدی جا بمونی !!

بعد یه صف تشکیل دادید به ترتیب سوار مینی بوس شدید و پس از بای بایبای بای روانه شدید

وقتی از اردو برگشتی پر از انرزی بودی از وسایلی که سوار شدی و نشدی ترس و شادهایت گفتی!!

ومنم از اینکه میبینم وابستگیهامون نسبت به هم کمتر شده بهتره بنویسم مستقلتر شدی خیلی خرسندم ...

روزگار به کامت پسرم دوستت دارم موفق باشیماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شبنم
20 دی 92 18:11
سلام دوستان هر کس میخواد تقویم سال 93 رو با عکس فرزندش داشته باشه و یا کلیپ برای تولد و .... از سایت ما دیدن کنید http://babyarts.ir اگه سئوالی داشتید در این قسمت میتونید بپرسید: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=694608&PageNumber=3