محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

نی نی توپولی

هفته برفی...

1393/1/4 2:30
نویسنده : مامان صبا
583 بازدید
اشتراک گذاری

تو این هفته ای که گذشت حسابی برف اومد و تو هم یه عالمه برف بازی کردی!!!با من با امیر محمد با پرهام وبابا جون رحمان حسابی لذت بردی

شنبه هوا سرد بود از ترسم که سرما بخوری خودم گفتم مدرسه نرو 

یکشنبه مدرسه شورا داشتند تعطیل بود

دوشنبه خودت تمایل به مدرسه رفتن نداشتی

سه شنبه و چهار شنبه هم دولت تعطیل کرد 

خلاصه این هم بهانه ای شد برا برف بازی و سرگرمی

پسر گلم عاشقانه دوستت دارم...(راستی یه بلوز هم برا عیدت از بوستان خریدم)به نظر من که خیلی قشنگه!!! مبارکت باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ستارگان آسمان من
19 بهمن 92 1:10
تعطیلیه این هفته خیلی حال داد...چقدر زود خرید عید رو شروع کردی... برا تفریح رفته بودیم مرکز تجاری بوستان یه بلوز دیدم خوشم اومد خریدم خریدم
❤خونه نمدی❤
19 بهمن 92 1:52
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم خونه نمدی رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 بهمن 92 5:53
سلام دوست عزیز من از پرسش و پاسخ امدم تو وب شما عزیزم یه سوال دارم شمابا این رژیم کانادایی چقدر اشنایی داری تا حالا انجام دادین ممنون میشم منو راهنمایی کنید ایا واقعا جواب میده برگشت نداره برای بدن ضرر داره میشه از مکمل استفاده کرد خیلی ممنون میشم