محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

نی نی توپولی

دوری دو روزززززززززه...

1392/11/25 1:11
نویسنده : مامان صبا
496 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی نمیگی دلمون برات تنگ میشه امروز فقط تلفنی صدای ناژتو شنیدم قربونت برم از عصر چهارشنبه بعد از اینکه با بابا جون رحمان وپرهام رفتید استخر ندیدمت الان هم باید برم بخوابم تا فردا بدو بیام خونه بابا جون اینا

یک وقت پیش خودت فکر نکنی که من از خدام بوده رفتی!!!نه فقط حس مادرانه ام میگه این دوری برات لازمه  برا حفظ استقلالت برا اینکه نقش اجتماعی رو بلد بشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستارگان آسمان من
26 بهمن 92 1:41
سلام عزیزم....کجا رفته گل پسرت؟...میدونم خیلی سخته... رفته بود خونه پدرم...
hesam & sahand
26 بهمن 92 15:14
سلام دوستای مهربون به علت شروع کار مامانی نی نی ها از این به بعد من(دختر خاله مامانی)پست های وبلاگ و به روز میکنم با پست جدید درباره نی نی ها منتظرتونیم خاله جونی
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 1:47
-- به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم هااا یه سری بزن دست خالی نمیری.
ستارگان آسمان من
6 اسفند 92 15:01