محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی توپولی

مهمونی خونه بابا جون داود...

1390/5/23 1:35
نویسنده : مامان صبا
721 بازدید
اشتراک گذاری

امشب همگی یعنی خانواده بابا جون رحمان و عموها و دایی ها و عمو نصراله وخانواده شب افطاری خونه بابا جون داود بودیم حسابی منو امیرمحمد و امیر مهدی علیرضا و پرهام شیطنت  کردیم گاهی با هم خوب بودیم گاهی هم دعوامون میشد بعد سری آشتی میکردیم  ادامه بازی امیر مهدی همش دوچرخه منو میگرفت سوار میشد گریه کنان از مامان وبابا کمک میخواستم ولی اونا سرشون گرم مهمونا بود اصلا به من توجه نمیکردند منم خودم به همراه علیرضا دوچرخمو گرفتیم بردیم گذاشتیم انباری این پسر عموم (امیر مهدی دو ماه ازمن کوچیکتره ولی خیلی قلدره چون بچه دوم خانواده شونه حسابی راه وچاه همه چیزو بلده از پس همه برمیاد با هر گروه سنی) منم با اونکه اذیتم میکنه و اسباب بازی بهم نمیده بازم خیلی دوستش دارم آخه من تو خونه تنها هستم امیرمحمد هم یه داداشی داره 2 ماهشه اصلا نمیذاره برم طرفش چه برسه بغلش کنم تا میرم سمتش ببینمش .. خلاصه ما هم سرمون گرم پسر عموهامه مامانم میگه فعلا الگوم پسر عمو بزرگمه علیرضا چون هر کاری اون میکنه منم ازش الگو برمیدارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلاره جون
24 مرداد 90 13:33
از دست تو نازنینم