محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

نی نی توپولی

اولین دیدار با مامان وبابا

1391/12/6 17:58
نویسنده : مامان صبا
717 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از زایمان از اتاق عمل آوردنم بیرون ومن بی صبرانه منتظر دیدن تو بودم اولین پیام تبریک ازطرف مامان جون مرضیه بود که در حال بی رمقی  یه بوسه بر پیشانینی من گذاشت هنوز اون بوسه را خاص میدونم

بعد بابا قاسم با یه دسته گل زیبا اومدکنار تختم یه بوسم کرد و حالم را پرسید

حالا نوبتی هم بود نوبت محمد کوچولو بود بیاد پیش مامانی

خلاصه در اتاق باز شد یه پرستار دوستدار کودک اومد که همراش تخت چرخداری بود که تو توش گم شده بودی اولین دیدارمون اونجا بود و تصویری که از اون لحظه تو ذهنمه یه پسر بچه شکمو که  دهنش به دنبال مه مه میگرده وسرتو هی به سمت چپ و راست می گردوندی به سختی سینه به دهن گرفتی هی بهت میگفتم عزیزم پسر گلم...میدونستم که شیر ندارم وی تو با تماس بدنی که با من داشتی (صدای قلب مادر آرامش نوزاد)آروم بودی حس عجیبی داشتم وقتی برای اولین بار  به پسر قند عسلم شیر دادم بعدش گرفتی خوابیدی من هم غرق تماشای تو  چشمان و صورت پف آلودت مژگان بلندت پیشانی و صورت پر مو جوش جوشی لبان همچون انارت سری پر مو خال بزرگ دست راستت و...."ساعت ملاقات بودکه پرستارها اومدند بردنت اتاق نوزادان  پرهام با دایی مهدی زن دایی شبنم  عمو ابوالفضل  زن عمو نرگس اومدند بیمارستان ملاقات من دیدن شما بعد از ملاقات با من اومدند تو را از پشت شیشه دیدندهیجان در چشمانشون موج می زد بعد ملاقات پیشی مامان رو آوردنش چندنوبت بهت مثلا شیر دادم آخر سر حوصله ات سر رفت زدی زیر گریه پرستارت اومد با سرنگ شیر خشک داد بعد گرفتی خواییدی(فکرشو بکن با یه سرنگ سیر می شدی مامان قربونه معده کوچولوت) آخر شب به کمک مامان و پرستار شب با سختی و گریه راه رفتم  .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
25 خرداد 90 5:10
سلام خاطراتتو خوندم و یاد زایمان خودم افتادم خدا حفظش کنه نی نی عزیزتو. به وبلاگ پسر منم سر بزن عکس صدرا جز 18 عکس منتخبه.اگه خوشت اومد یه تلگراف به مدیریت بزن بهش رای بده کد 145.ممنونم.بوووووووووس
sara
25 خرداد 90 11:05
لطفا به نی نی من رای دهید کد141 با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم