محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی توپولی

آش نذری...

1390/6/7 2:11
نویسنده : مامان صبا
550 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه ای مامان جون مرضیه آش نذری داشت شروع آش نذریش هم از بچگی من بود زمانی که مریض بودم ...(خدایا شکرت از این تن سالمی که به من و... دادی) اما صبح خیلی زود باید میرفتم آزمایشگاه میومدم خونه میرفتم باشگاه بعد محمد رو بر میداشتم میبردم خونه بابا جون رحمان هر کاری کردم زودتر نتونستم خودمو برسونم مامان حبوباتش رو پخته بود منم دیدم کاری نیست نمازم رو خوندم بعدجز ٢٢ رو ساعت سه مامان آش رو گذاشت حدودا یازده تا رشته بود تو تا دیگ شد خلاصه سردیگ آش صلوات و امیال و آرزو ها ...جای خاله راضیه خالی بود بابا قاسم هم با زندایی شبنم هردو سرکار بودند جاشون خالی...

ساعت شش آش و گذاشتیم زمین بعد که خنک شد آش و جا کردیم تو ظرف یه بار مصرف بعد برا دوستان وفامیل و همسایه کارگر های ساختمان یه سریش هم برا مسجد بابا جون برد دایی مهدی هم برا فامیل دایی مجتبی هم برا در و همسایه...

قابلمه هاشو من شستم ولی میدونم مامان جون مجددا میشوره دوباره سیم میکشه...وقتی داشتم قابلمه ها رو می شستم اومدی و گفتی میخوای کمکت کنم منم کلی از حرفت ذوق کردم و فربون صدقت رفتم تازه موقع پختن آش بغلت کردم تو هم هم زدی قربونت برم من...کلی هم با پرهام بازی کردی گاهی هم میومدی میگفتی بریم خونمون ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان عشق ماشین
5 شهریور 90 10:37
قبول باشه.ایشالله همیشه سالم و شاداب باشید.
مامان آریان جون
6 شهریور 90 0:08
قبول باشه.امیدوارم همیشه سلامت باشین.مامان جون مرضیه هم کمردردش خوب بشه. آفرین به این گل پسر که به مامانش میخواد کمک کنه.