محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی توپولی

تجدید نظر...

1390/6/10 20:27
نویسنده : مامان صبا
676 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند وقتیه وقتی محمد جواد میخواد بره دستشویی من  بغلش میکنم تا این اتفاق سریعتر تمام بشه منم برم دنبال کارای خودم... در صورتی که محمد از نه ماهگی وقتی سر پاش میکردم ... میکرد و وقتی بزرگتر هم که شد خودش دمپایی می پوشید میرفت بعد برا شستنش منو صدا میکرد...ولی الان طبق عادتی کرده که( مقصرخود منم )میگه که منو سرپا کن من هنوز هم میگم سوای سنگین بودنش من اینطوری راحترم ولی محمد جواد حسابی تنبل شده بعضی وقتا که کار دارم نمی برمش دستشویی اونم میگه الا و بلا تو منو ببر ...

امروز هم یکی از اون روزا بود که باهاش صحبت کردم که خودت برو ولی نتیجه نداد و تنبه اش ندیدن کارتون تام وجری شد کلی گریه کرد منم بی محلی بهش دادم تا اینکه رفت دستشویی بعد اومد گفت :من خودم رفتم دستشویی...که مورد تحسین قرار گرفت بعد کارتون درخواستی خودشو گفت براش گذاشتم (به قول خودش لاک پشت داره)دور دنیا در پنجاه سال که شخصیت اولش یه بچه لاک پشته...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

کاکل زری یا ناز پری
12 شهریور 90 16:07
خوب مامانی کم کم که یزرگ شد خودش میره . تنبیش نتتتتتتتتتتن دلم براش تنگ شده بود بس که سرم شلوغ بود نتونستم به عزیزم سر بزنم
faeqeh
13 شهریور 90 12:58
عزیزکم تنبیهش نکن بچه مو


خاله فائقه جون سوای اینکه بعضی از اوقات لازمه ...ولی اینبار تنبیه اش ندیدن تام و جری بود...(با من مهربان باش)
الهام مامان رامیلا
13 شهریور 90 18:37
واقعا تربیت بچه ها سخته خواهر
ولی بازم خوبه که خودش رفت آفرین به محمد جواد گل


گلاره جون
13 شهریور 90 22:10
afarin mesl ,man bi hoselee
مامان آریان جون
13 شهریور 90 23:06
مقصر خیلی از عادت های بد بچه ها ما خودمونیم ولی طاقتشم نداریم. بالاخره که آقا پسر گل خودش رفت ... کرد دیگه.