محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی توپولی

پارک شاهد...

1390/7/1 14:56
نویسنده : مامان صبا
690 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از ظهری به اتفاق بابا قاسم و محمد جواد رفتیم خونه بابا جون رحمان قبل از اون هم رفتیم میدون تره بار خرید کردیم.

از اونجایی که یه یه هفته ای هست سرما خوردم ودارو مصرف میکنم تا رسیدیم اونجا  سریع خوابم برد بیدار شدم برا عصرونه مامان جون مرضیه گفت نگاه کن نیومده نیومده حالا هم خواباشو آورده دیدم راست میگه یه سه ساعتی بود خوابیده بودم بعد طبق قرار قبلیمون ساعت 7 رفتیم پارک شاهد این بار هر چی به محمد جواد میگفتیم چی میخوای سوار بشی میگفت هیچی ما به سلیقه خودممون سوار قطارش کردیم که دو دور آخر همش میگفت میخوام پیاده شم ...

بغد رفتیم استخر توپ بار اول با من بود سریع دوم گفت بابایی بیاد تو من رفتم بیرون بابا قاسم جون اومد پیشت حسابی بهت خوش گذشته بود نمی خواستی بیای بیرون بعد دو تایم هم ماشین برقی با بابایی رفتی دو بار هم موتور شارژی  بعد از پارک مجددا رفتیم خونه بابا جون شام خوردیم دایی مهدی اینا اومدند دیدن کردیم تو هم حسابی با پرهام بازی کردی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)