محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی توپولی

فرشته...

1390/7/29 13:07
نویسنده : مامان صبا
658 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم دیشب برای اولین بار جدا از ما خوابید با ترفندی که بابایی به کار برد.....

بابایی گفت اگه تو اتاق خودت بخوابی فردا صبح که از خواب بلند بشی فرشته ها زیر بالشتت برات جایزه گذاشتند...

بابایی گفت :حالا جایزه چی دوست داری؟ محمد جواد هم گفت:"آدامس چیپس شکلات بستنی" بابایی گفت: بستنی نمیشه بالشتت کثیف میشه محمد هم گفت :پس چراغ خواب.

 مامانی هم سریع یه چراغ خواب برد تو اتاق محمد جواد نصب کرد محمد هم شب بخیر گفت مثل یه مرد تا صبح تنها خوابید برا مامانی خیلی سخت بود این جدایی و وابستگی ولی لازم بود ...

صبح ساعت شش ما رو غافلگیر کرد بلند شد و گفت پس کو جایزه ام...زمانی که رفت دستشویی یه جایزه ناقابل زیر بالشتش گذاشتیم شکلات مورد علاقه محمد جواد...بعد مجدد گرفت خوابید..

                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

shima
26 مهر 90 22:40
مبارکههههههههههههه خاله جون دیگه مردی شدی واسه خودت مامانی جونش 1 بوووووووووووووس گنده از طرف من واسه لپاش از طرف من
مامان کیارش
27 مهر 90 17:55
روش خوبیه .منم حتما ازش استفاده می کنم هر چند کیارش خیلی به من وابسته است و این یه کار واقعا سخته برای من.
مامان آریان جون
27 مهر 90 23:53

افرین عسلم.دیگه مرد مرد شدیا.
استتقلالت مبارک

خاله جون من پرسپولیسی ام اااااااا...
مامان آریان جون
28 مهر 90 23:58
عشق خاله پس مستقل شدنت مبارک.[hr
مرسی خاله جون..(بوس)
مامان علی خوشتیپ
30 مهر 90 15:16
آفرین به محمدجواد خوشگل که دیگه مردی شده واسه خودش تبریک می گم مامانی