محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

نی نی توپولی

تمرین...

1390/8/12 21:12
نویسنده : مامان صبا
564 بازدید
اشتراک گذاری

امروز محمد جواد پس از شکستن تل سرم  رو به من کرد که ببینه چه عکس العملی دارم که یهو برگشت گفت:بزرگ شدم برات یه دونه میخرم الان نها بعدا میخرم منم خاموش شدم و ترجیح دادم چیزی نگم  بعد با همون تل شکسته الاکلنگ برا حیوناش ساخت...مشغول بازی شد

دیشب موقع خواب گفتم سوره ناس رو باهاش تمرین کنم همیشه تا بسم الله همراهی میکنه باقیش هم نمیخونه دیشب یه ذره درباره شیطون و (خناس)صحبت کردم دیگه انگار از خدا خواسته بود شروع کرد به سوال پیچ کردن من سوالات متوالی از شیطون...شیطون کجاست؟چه شکلیه؟و....

منم براش یه دیو ساختم زشته و بو میده بدجنسه گول میزنه و...گفتم توحالا که شیطون رو دوست نداری اگه میخوای ازت دور دور بشه باید سوره ناس رو بخونی نتیجه اش این بود محمد جواد تا آخرین آیه بعد از من تکرار کرد بعد گفت:حالا از من خیلی دور شد بهش گفتم آره حالا فرشتها اومدند پرسید فرشتها چه شکلیند؟منم بهش گفتم سفیدندمهربون و بالدار...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علي خوشتيپ
12 آبان 90 21:21
آفرين مامان مهربون و دانا آفرين محمد جواد جون .ايشاالله هميشه فرشته ها باهات باشن
مامان آوین
12 آبان 90 21:58
دختر من هم تا الان 3 تا تل سرم رو شکونده. زیاد جدی نگیر.


محمد جواد منم زیاد تل شکسته خودم تا تل بخرم کلافه میشم آخه اگه نباشه انگار یه چیزی گم کرده دارم....
مامان آریان جون
12 آبان 90 23:32
افرین به مامانی مهربون و پسر گلش.انشالله همیشه شیطان ازتون دور باشه