محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی توپولی

تدارکات تولد...

1390/8/17 8:42
نویسنده : مامان صبا
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به همراه بابابی و محمد جواد رفتیم تا شرینی فروشی برا سفارش کیک تولد اونی که میخواستم نشد سفارشمون شد یه کیک ...که سورپرایز بمونه خودم هم فکرشو نمیکردم خدا کنه خوب در بیاره!!!!

بادکنک و شمع و فشفشه وکلاه و غیره هم امروز تهیه شد باقیش هم برا فردا صبح...

خدا کنه همه چیز همونی که میخوام مدیریت بشه...از همه مهمتر محمد جوادم راضی باشه...

موقع خرید شمع من از این شمع عدادی ها بر داشتم گفتم چهار تا میذارم رو کیکش ولی محمد برگشت و گفت من از اون شمع هایی که سه داره میخوام (شمع عددی)...قربون نظر دادنت...بوسسسسس

با محمد جواد رفتیم برا خرید کادو جشن تولدش اونی که من برا ش انتخاب کرده بودم رو نپسندید گفت الا و بلا من بنتن میخوام با اونی که کارتونشو ندیده (خوشبختاته) از شخصیت هاش خوشش اومده بود منم براش همونو خریدم ...                     

                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان
15 آبان 90 1:08
سلام بسمل نازي داري زنده باشه به ماسر بزن بكو با جي بلينكمت منو با ستاره هاي من بلينك
مامان
15 آبان 90 16:06
سلام من لينكتون كردم شما هم منوبا ستاره هاي من بلينك
مامان کیارش
16 آبان 90 15:00
سلام عزیزم عیدتون مبارک و تولد محمدجواد هم مبارک باشه.امیدوارم همه چیز همون جور که می خوای برگزار بشه.
مامان پریاگلی
16 آبان 90 18:46
و خدا اسماعیل را به ابراهیم بخشید و ابراهیم، خدا را به اسماعیلش ترجیح داد و اسماعیل، خدا را بر خود ترجیح داد و خدا اسماعیل را به ابراهیم و اسماعیل را به اسماعیل، بخشید و این چنین شد که قربان، عیدی مبارک شد این عید بر یکایک شما عزیزان مبارک باد
مامان آریان جون
16 آبان 90 23:06
امیدوارم خوش بگذره.جای ما رو هم خالی کنید