محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی توپولی

26 آذر ماه91 بارش برف...

1392/1/24 15:14
نویسنده : مامان صبا
645 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز محمد جواد غصه آب شدن آدم برفیشو میخورد ولی امروز یه آدم برفی دیگه درست کرد البته امروز من باهاش نرفتم از اونجایی که دیروز بدجوری زمین خوردم  وترسیدم

امروز بابایی آف بود دوربین هم بهش دادم تا ازت عکس بگیره آخه بابایی زیاد دنبال عکس وفیلم نیست همیشه من دوربین رو اینور اونور میبرم من عاشق ثبت لحظه های با تو بودنم ولی امروز جای من خالیه 

راستی نمخواستم جریان زمین خوردنمو برا کسی تعریف کنم  ولی تو زحمتشو کشیدی به محض ورود بابا اول جریان برف بازیتو بعد هم زمین خوردن منو تعریف کردی(ای وروجک)

دیشب تلفنی خاله راضیه رو دعوت کردی برای تولد کلی هم کلاس گذاشتی و خالی بستی...

شب که میخوابیدی شب بخیر خوابای خوب ببینی با تغییراتی همراه بود گفتی!!!!!!!!!!

شب بخیر خوابای برفی ببینی تا صبح بیدار شدی برف بیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسین جون
1 دی 91 0:18
سلام محمد جواد جون تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی
مامان یگانه زهرا
8 دی 91 1:50
__ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___ سلام گلم، با تولد دخملم آپم