محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نی نی توپولی

وابستگی غیر منتظره!!

1392/1/24 15:16
نویسنده : مامان صبا
544 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا که سعی میکنم همه چیز رو تو خونه عادی جلوه بدم متوجه وابستگی شدید محمد جواد به خودم شدم شاید نتیجه عکس رفتارهای منه 

چون مدتهاست دارم آماده پذیرش یک عضو جدید تو خانواده اش میکنم درباره بزرگ شدن داداشی و وعده بعد از عید به دنیا اومدنش و نحوه مراقبتهای بعد تولد خلاصه هر چی که در این رابطه است

برای اینکه از الان کاملا توجیح باشه که خدایی نکرده به هر دلیلی اورژانسی دیگه ای بخوام برم بیمارستان روح سرشار از عاطفه اش مشکل پیدا نکنه بهش گفتم برای اینکه داداشی رو به دنیا بیارم مجبورم برم بیمارستان یه شب بخوابم  با هم دیگه میریم بیمارستان منو اونجا میذارید یه شب پیش بابابی یا مامان جون میخوابی فردا صبح با بابا قاسم میاد بیمارستان پیش منو داداشی, بعد با هم میایم خونه!!!!!!!

از اون روز تا به حالا هر وقت بیرون میخوام برم حتی تا سر کوچه (ازمایشگاهی ودکتری) میگه :منم میام پیش خودش فکر میکنه که اگه الان برم بیمارستان دیگه بر نمیگردم

نمیدونم اونقدر این قضیه آماده کردن برای عضو جدید خانواده برای خودم دغدغه فکری بود و میخواستم به بهترین نحوه باشه که نتیجه اش عکس شد

فعلا برای این رفتارش عکس العملی جزءپذیرفتن و همراه کردنش تا مطب دکتر نشدم بقیه اش هم سپردم دست زمان ما کاری نکنیم بهتره!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی قتو
23 اسفند 91 10:09
سلام با طراحی تقویم سال1392 همراه عکس دلبندتون یک هدیه زیبا کنار سفره هفت سین ویادگاری برای دوستانتان داشته باشین ویک عکس طراحی شده رایگان از ما هدیه بگیریدhttp://ninifoto.ir/post/36-1.html