محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی توپولی

دکتر غدد..

1391/12/6 8:01
نویسنده : مامان صبا
529 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نوبت دکتر غدد داشت با هم دیگه رفتیم دکتر خیلی دلم میخواد تا اون یکی نیومده کار داندنپزشکی شم انجام بدم  چون می دونم تا یکسال کمتر میتونم متوجه مسایل پزشکیش بشم...

با هم دیگه رفتیم از ساعت چهار ونیم نشستیم تا دکتر بیاد شانس ما امروز دیر کرده بود نوبتمون هم نفر سیم بود من برای اولین بار بود میرفتم پیشش فوق تخصص بود  نمیدونستم طبابتش مورد قبوله یانه !!!!دکتر غدد خودم که افتضا بود. بعد از دو ساعت ونیم آخر سر نوبتمون شد قبلش هم براش از نحوه معاینه و سوالاتی که میکنه توجیهش کرده بودم

داخل که شدیم اول رفت دستشو با آب شست بعد دکتر اسمشو پرسیدو قربون صدقه رفت گفت طبق آزمایش مختصری کم کاری تیروئید داره باید قرص مصرف کنه ولی برای اطمینان باز مجددا آزمایش تی اس اچ نوشت . برای دوز دارو هم قد وزنش کرد قدش 114 بود ولی وزنش 13 کیلو بود گمونم ترازو خراب بوداونقدر هم وزنش کم نبوده از عوارضش هم همین اختلال رشده خلاصه رفتیم آزمایشگاه به یه زحمتی راضی شد ازش خون بگیرند آخر سر با اون شکم گنده ام موفق شدم تو رو پاهام مهار کنم راضی به انجام تست بشی بعدشم قول بستنی میوه ای ازم گرفتی...(برات خرید بابایی)

حالا خدا خدا میکنم تو این آزمایشت چیزی نباشه نذر امامزاده عین العلی و زین العلی کردم انشالله که هرچی صلاح باشه...آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)