محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

نی نی توپولی

آخرین روز از کلاس نقاشی..

1391/12/15 1:05
نویسنده : مامان صبا
460 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز آخر کلاس نقاشی محمد جواد بود تا میاد به یه جایی عادت بکنه و انس  بگیره زود تموم میشه

حالا ادامه کلاسها بعد از عیده نمیدونم بتونم ببرمش یا نه؟؟بستگی به شرایط جسمانی و ظاهری من داره

ولی خیلی دوست دارم ادمه بده نقاشی رو چون استعدادش هم داره یه سری از نقاشی هاشو برای نمایشگاه که بعد از عید برگزار میشه ازم گرفت..

بهش میگم پسر جون بعد از عید هم ثبت نام میکنم کلاس نقاشی میگه دوست ندارم داداشی به دنیا میاد من برم کلاس بهش میگم خوب در این صورت دلت برا خانم پناهی و دوستات تنگ میشه!! برمیگرده میگه: خوب عکس یادگاریشونو نگاه میکنم .منم برای اینکه خودمو توجیح کنم سرمو چند بار با تعجب تکون میدم و میگم آهان...niniweblog.com

 

این چند تا عکس هم از دوستان محمد جواد در کلاسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه حدیث خوشگله
12 اسفند 91 21:38
آقا محمد جواد چرا چند تا از نقاشی های خوشگل خودتو تو وبلاگ نمی زنی تا ما ببینیم .
تازه مسایقه هم براش بذار تا ما بهترین نقاشی هاتو انتخاب کنیم ...


ممنونم از ایده تون


مامان اميرحسين و ارميا
13 اسفند 91 10:31
سلام صبا خوبي؟ايشالا به سلامتي باشه زايمانت خودت بعد ميبيني چقدر گرفتار ميشي من ايقد گرفتارم سخته دو تا بچه با هم ،راستي اسمش چي ميزارين؟


الان حسین صداش میکنم ولی برای به دنیا اومدنش هنوز نظر یکسانی نداریم





الان هم حسابی از فرصتها استفاده میکنم میگیرم میخوابم چون با اومدن بچه باید با خواب درست و حسابی(عمیق) حداقل تا دو سال شیر دهی خداحافظی کنم آخه من خیلی خوابلو هستم...از الان غصه کم خوابیهامو میخورم
مامان آرینا مو فرفری
14 اسفند 91 1:41
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان کوثری
14 اسفند 91 8:37
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
مامان اميرحسين و ارميا
14 اسفند 91 15:38
بيا خصوصي
ییییی
17 اسفند 91 14:54
ادمه بده
امیر محمد
17 اسفند 91 15:03
محمد جواد از تو توقع نداشتم که با دختر جماعت دور بزنیدوست دخترته