محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

نی نی توپولی

آزمایشگاه ...

1391/12/15 2:15
نویسنده : مامان صبا
711 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با آزمایشگاه تماس گرفتم گفت جواب آزمایش آماده ست بهد با کلینیک تخصصی تماس گرفتم گفت دکتر صمدی امشب مطب هست من اول محمد جواد و بردم داروخونه وزنش کردم با لیاس بیست کیلو بود بعدش خدا خدا کردم که نیاز به مصرف قرص نداشته باشه بعد سر راه رفتیم پارک یه بیست دقیقه ای بازی کرد بعد با هم رفتیم درمانگاه چون دیگه نوبت دهی تمام شده بود گفت برو سه شنبه منم گفتم شما که گفتید دکتر هست داشتم برمیگشتم در اتاقش باز شد رفتم پذیرش گفتم دکتر که هست گفت نوبت دهی تمام شده گفتم وضعیت ما اورژانسیه گفت بشین آخرین نفر برو تو همین حین رفتم جواب آزمایششو گرفتم خدا رو شکر به ظاهر خوب بود تی اس اچش آز اول 6 بود آز مجدد 4 درمان هم برا کودکان از 5 شروع میشد که شکر خدا قرص ننوشت گفت برو شش ماه دیگه بیارش تصمیم دارم آزمایشگاهشو عوض کنم طبق پرسج زمایشگاه مسعود تو میردامادغربی خوبه!!!!!!!!!!!

خداجون بی نهایت شکرت...

فقط یه مشکل دیگه بود کمبود ویتامین دی  که متاسفانه به دلیل آفتاب گیر نبودن خونه ما که(

شمالیه) باید دیر یا زود منتظرشمی موندم...بازم خدا رو شکر 

بعد رفتیم داروخونه براش ویتامین دی  خریدم با فروگلوبین .امگا 3 هم برا خودم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سهند
15 اسفند 91 18:32
سلام خانومی خوش خبر باشید امیدوارم همیشه سالم و سرحال بوده باشید ممنون که به ما سر زدید
عمه جونی
16 اسفند 91 15:21
سلام عزیزم اگه میخوای دلبندتو سورپرایز کنی حتما به وبم سر بزن
زهره مامان آریان
16 اسفند 91 23:58
خدا رو شکر.خوش خبر باشی
راستی رمزش خصوصیه یا به ما هم میدی؟؟؟؟[hr
مامان طاها
18 اسفند 91 23:28
خدا رو شکر.
مامان طاها
18 اسفند 91 23:29
ممنون که به ما سر زدی نی نی گلتو از طرف من ببوس.
مامان آرینا مو فرفری
21 اسفند 91 0:51
همیشه سالم و سلامت باشین عزیزم.