محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

نی نی توپولی

روز مادر...

1393/2/14 1:41
نویسنده : مامان صبا
975 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر برای ادای فریضه رفته بودم مسجد وقتی برگشتم کسی خونه نبود نمی تونستم حدس بزنم که شاید رفته باشن برا روز زن کادو بخرن چون شوشو کادوش رو دیشب داده بود گوشی بود(GALAXY-samsung) حتی محمد مهدی هم برده بودند پس از پرسوجو از مادرشوهرم متوجه شدم رفتند بیرون ...

خوب منتظر شدم برگردند که یهو صدای زنگ درب پذیرایی اومد محمد جواد بود حسابی غافلگیر کردم

یه کادو کوچولو دستش بود بازش کردم یه شال بود حتما عکسش رو به یادگار میذارم 

در آغوشش گرفتم و بوسیدمش

اصلا فکرش رو نمیکردم که اولین کادو روز مادر رو تو این سن ازش بگیرم

بعدا از شوشو پرسیدم قضیه خریدن کادو گفت :معلمشون بهشون گفته که یواشکی با باباهاتون برید برا ماماناتون کادو بخرید ...راستی پولش هم از عیدی هاش بوده نه از جیب شوشو ولی دوتا ماشین هم شوشو براشون خریده بوددلغک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ستارگان آسمان من
23 اردیبهشت 93 0:46
باریکلا به این گل پسر که بزرگ شده.... من رمزتو یادم نیست برام میاری؟