محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نی نی توپولی

بع بعی میگه بع بع.......

1390/4/9 15:12
نویسنده : مامان صبا
606 بازدید
اشتراک گذاری

امروز همراه بابا قاسم و بابا جون داود رفتید گوسفند خریدید برا قربونی  واز اونجایی که خیلی بع بعی دوست داری ازش جدا نمی شدی همش باهاش ور میرفتی وبازی میکردی حسابی خوش بودی تا اینکه زن عمو ابوالفضل اومد و بع بعی نازتو قربونی کردند.....

niniweblog.com

نی نی عمو که هنوز اسم نداره به علت زردی تو بیمارستان بستریه ان شاالله که زود زود خوب شه بیاد پیش تو  عکس العملت نسبت به نی نی عمو.......سوار کالسکه اش

niniweblog.com

میکنم می ندازمش تو دره.......خدا به داد ما برسه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سید ابوالفضل
9 تیر 90 16:46
ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد ، دل رمیده ما را انیس و مونس شد . بعثت پیامبر اکرم بر پیروان حقیقیش تهنیت باد.
shima
9 تیر 90 20:20
ایشالله نی نی زودتر خوب شهمحمد جواد جون خاله خیلی شیرین بود حرفت که با نی نی چیکار میکنیخاله قربونت بره
مامان مانی جون
9 تیر 90 23:36
سلام همیشه به ما سر میزنی اما آدرس وبت رو نمیذاشتی اتفاقی پیداتون کردم ممنون بابت سر زدنتون به وبای دیگه ای هم سر زده بودی و آدرس نذاشته بودی که درخواست آدرستون رو داشتن
كاكل زري يا نازپري
10 تیر 90 15:06
انشالله ني ني كوچولو خوب بشه.
نی نی توپولی
10 تیر 90 17:18
مرسی عزیزم امیدوارم
nafasemaman
10 تیر 90 23:26
الاهیییییییییی چقدر نازه افکار بچه گونه هم عالمی داره ////// ایشالاه نینی نورسیده هم زودتر خوب بشه
الهام
11 تیر 90 12:12
سلام مامان رامیلا هستم هر چی رو وبلاگ کلیک کردم باز نشد الان هم از طریق نی نی گپ بازت کردم چه خوشگل این پسر ما خدا نگهش داره به ما سر بزنید