محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نی نی توپولی

کنجکاوی هم حدی داره بچه...

1390/4/9 16:25
نویسنده : مامان صبا
576 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز محمد جواد کنجکاو تو سطل برنج یه عالمه آب ریخت خدای من آخه من با این همه برنج چکار کنم

تنها راه حلش اینکه بشورمش خشکش و آسیاب کنم در آخر آرد برنجش کنم برا ماه رمضون فرنی درست کنم

 علت این کارشو پرسیدم؟می خواستم برنج بشورم شام پخت کنم.

 شما راه حل بهتری دارید بسم الله.

niniweblog.com

غروب هم با محمد جواد و امیر محمد رفتیم پارک ریحانه با دوچرخه خوش گذشت ولی کنترل کردن دو تا بچه سخته........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان شاهده
8 تیر 90 20:11
سلاااااااام مامان نی نی توپولی خوبی؟ گل پسر شیطونت چه طوره؟ هههههه نمی دونم فکر کنم همون راهکار خودت خوبه...ولی مگر اینکه سحر و افطار هی فرینی بخورید تا تموم شه..موفق باشییییییییید
كاكل زري يا نازپري
8 تیر 90 20:11
سلام عزيز دل خاله امروز جه شيطوني ها كه نكردي ها قدم نورسيدتون مبارك با همه ني ني ها دوس باش عزيزم باشههههههههه
منتظران لبخند خدا
9 تیر 90 2:48
سلام به محمد جواد عزيز و والدين گراميش! عيدتون مبارك. ممنون كه به ما سر زدين. راستي ما شما رو لينك كرديم بازم پيش ما بياين.
مامان کیارش
9 تیر 90 11:07
سلام.مرسی که به وبلاگ کیارش سر زدید .بچه ها گاهی وقت ها یه کارایی می کنن که آدم نمی دونه باید چه کار کنه.با اجازه شما لینک کردم.موفق باشید.
مامان سید ابوالفضل
9 تیر 90 11:59
واااااااااااااای عزیزم چه کار کردی با این کارت حتماً مامانیو بد جوری عصبی کردی ولی اشکال نداره یه جور خاطره ست دیگه مامانی مهربون بهترین راه حل رو گرفتی بوسسسس
گلاره جون
10 تیر 90 20:27
قربون این پسر گلت برم که کلی بهت حال عصبی میده.ببوسش از جانب من;
مامان نگين
10 تیر 90 21:03
آخي. عزيزم.. چه شيطونه
مامان آریان
10 تیر 90 22:57
سلام پسر اشپز بچه از الان به فکر ماه رمضونه.اخه آینده نگره دیگه قربرونش بشم. قدم نورسیده تون هم مبارک