محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نی نی توپولی

یه اتفاق ...

1390/4/13 1:33
نویسنده : مامان صبا
497 بازدید
اشتراک گذاری

بابا دوباره رفته دوتا جوجه دیگه خریده یکی به رنگ سبز یکی به رنگ زرد خیلی سر و صدا میکنند مدام جیک جیک جیک سرم رفت فکرشو بکن 3 تا جوجه 2 تا فنچ یه آکواریوم 1گیرین تیلور -2 تا پرت -2تا اسکات

 حیات وحشه خونه ما مدام باید تغذیشون کنی ...

امان از دست این بابا ها که یه ذره به فکر مامانا نیستند و فقط وفقط به فکر خواسته های بچه هاشونند...

با من مهربان باش...niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان يگانه زهرا
11 تیر 90 14:46
وقتي يه پسر گل داشته باشي همينه ديگه
مامان سید ابوالفضل
11 تیر 90 15:19
________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ _______________________________ _________@@@@@@@___________ _____@@@@@@@@@@@_________ ___@@@@@______@@@@@_______ __@@@@@_________@@@@@_____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ __@@@@@_________@@@@@_____ ___@@@@@______@@@@@_______ ______@@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@____________ ________________________________ __@@@@@____________@@@@@__ ___@@@@@__________@@@@@___ ____@@@@@________@@@@@____ _____@@@@@______@@@@@_____ ______@@@@@____@@@@@______ _______@@@@@__@@@@@_______ ________@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@@@________ __________@@@@@@@@_________ ___________@@@@@@@_________ ____________@@@@@@__________ _______________________________ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ قربونت برم عزیزم که همیشه به یادمونی واقعاً سخته درکت میکنم یه زمانی خونه ی ماهم باغ وحش بود ولی از شر همه خلاص شدم حالا فقط آکواریوم مونده اونهم بخاطر اینکه من به ماهیا علاقه دارم گذاشتمش ولی به خاطر پسملامون باید تحمل کنیم
نی نی توپولی
11 تیر 90 15:23
مرسی عزیزم که منو درک کردی...
مامان نازنين
11 تیر 90 16:04
آخي بابايي يه كم هواي مامان ني ني تو پولي ما رو داشته باشيد آخه تا كي صبوري
مامان کیارش
11 تیر 90 16:53
سلام مرسی که بهمون سر میزنی.ما هم توخونه مون فقط آکواریوم داریم که اصلا حوصله شو ندارم یه زمانی کیارش ماهیها رو دوست داشت ولی حالا دیگه خسته شده ولی بابایی راضی نمی شه ورش داریم فکر کنم از اول هم واسه خاطر خودش خریده.
shima
11 تیر 90 17:24
شیما جون شما خرگوش دوست دارید؟
مامان و بابای محمد
11 تیر 90 18:30
سلام آخه شما که بابا نیستید تا احساسات مارو نسبت به بچه هامون درک کنید مخصوصاً وقتی یه پسر توپولو مثل محمد جواد جون داشته باشی با افتخار لینکتون کردیم.
سارا
11 تیر 90 23:10
سلام عزیزززززم اگه بدونی من چهجوری دنبال آدرس شمابودم خندت می گیره بابا آخه میاید یه آدرسی نشونی به خداکمرم خم شد از بس دنبال آدرست بودم عزیزم ایشالله بعد میام یه نظر خووووووب برات می زارم الان خیلی خستمه مهربونم با بای
nafasemaman
12 تیر 90 1:31
ههههه فکر کنم خونه دیدنیه الاهیییییییییی فداش بشم من جوجو دوس داره
مامان آوا
13 تیر 90 2:09
منم حیوانات رو خیلی دوست دارم مخصوصا جوجه رنگی ها رو ......ولی خدایی نگهداریشون خیلی سخته کمک خواستی بگو خواهررررر