محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی توپولی

دلتنگی...

1390/4/18 1:47
نویسنده : مامان صبا
448 بازدید
اشتراک گذاری

صبح که از خواب ناز بلند شدی بهونه پرهام رو گرفتی ما هم زنگ زدیم دایی مهدی اینا ناهار اومدند دور هم بودیم

بابا جون رحمان ومامان جون مرضیه هم رفته بودند دامغان نامزدی حدیثه( نوه عمه مریم) دایی مجتبی هم خونه بود خونه ما نیامد

امروز هوای تهران بیش از حد گرم بود نمیدونم شمال بخوایم بریم با شرجی بودن اونجا چه کنم. غروب با دایی مهدی اینا رفتیم پارک شاهد (شهر بازی) محمد جواد و پرهام حسابی بازی کردند و لذت بردند و آتیش سوزوندن منم سوار کشتی صبا شدم حسابی جیغ زدم ...خیلی هیجان داشت منم عاشق هیجان..

بعد پارک برگشتیم خونه سریال تلوزیونی ستایش ومختار رو دیدیم بعد من و محمد جواد رفتیم حیاط درختای تو حیاط وتو خیابون رو آبیاری کردیم حالا میخوایم شیر آبو ببندیم آقا میخواد آب بازی بکنه بقیه شو خودتون حدس بزنید.........حالا گریه..

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

nafasemaman
19 تیر 90 19:02
چیکار داری مامانش عزیز خاله میخواد اب بازی کنه مگه نه محمد جواد جونم هورااااااااااا اب بازی
مامان شاهده
19 تیر 90 21:05
سلام من بچم رو از دست دادم واسم دعا کن
نی نی توپولی
20 تیر 90 1:45
سلام مامان شاهده آخه چرا ؟ عزیزم برا سلامتی خودت وهمسرت دعا میکنم میدونم سخته ولی محکم باش و توکل داشته باش منو بی خبر نذار نگرانتم.
مامان ماهان عشق ماشین
20 تیر 90 2:29
با اجازه لینکتون کردم.
نی نی توپولی
20 تیر 90 11:39
با تشکر...باعث افتخار