محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نی نی توپولی

نظرات (12)

(◕‿◕) ღ ایلی پسری ღ (◕‿◕)
20 تیر 90 6:44
▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ مـــ ـــرســـ ـــی کــ ــه پــ ــیــ ــشــ ــم اومــ ــدی ¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’’¤ __¶¶¶¶¶’ایـ ـلـ ـی پـ ـسـ ـری’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ ▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██
کاکل زری یا ناز پری
20 تیر 90 9:59
چی شده عزیزکم نبینم دلت بگیره خوبی ؟ دماغت چاقه؟
مامان نازنین زهرا
20 تیر 90 14:55
خیلی ناراحت شدم خدا بیامرزتش و به مادرش صبر بده
مامان شبنم
21 تیر 90 1:11
بوسسسسسسسسس
دانيال
21 تیر 90 8:28
سلام سلام دوس جوني يه سري به سايت من بزن كلي برات پيغام گذاشتم
نی نی توپولی
21 تیر 90 11:40
حتما دوست جون...
کاکل زری یا ناز پری
21 تیر 90 13:34
من آررزو می کنم خدا به دل مامانیش صبر بده. منم دلم گرفتتتتتتتتتت
الهام مامان رامیلا
21 تیر 90 16:52
چی شده دوست جونم نبینم ناراحتی ها همیشه خوش باش بوسسسسسسسس
نی نی توپولی
21 تیر 90 17:37
سلام الهام جون مامان شاهده دوست عزیز وبلاگیمون نی نییشونو از دست دادند علتش همینه ازشم خبری ندارم.
شاهده
22 تیر 90 18:03
سلام عزیز دلم ممنونم از اینهمه محبت و لطفتون بخدا اگه من دوستای خوبی مثل شما نداشتم که می مردم عزیزم توو این چند روزه خیلی اذیت شدم اما با دعای خیر شما مامانای گل یهذره بهترم عاجزانه ازتون می خوام که باز هم به سر این حقیر منت بذارید و توو نماز هاتون دعام کنید خدا به حق محسن مادرم زهرا عاقبت خودتون و نی نی هاتون رو بخیر کنه.
مامان سید ابوالفضل
23 تیر 90 1:20
سلام آخی خیلی ناراحت شدم انشالله خدا به مامان شاهده ی عزیز صبر بده
مامان آریان
24 تیر 90 1:46
خیلی ناراحت شدم.خدا به مادر و پدرش صبر بده