محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نی نی توپولی

ای وای بازم مدرسم دیر شد...

1390/5/3 18:23
نویسنده : مامان صبا
455 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند وقتیه میخوام برم دنبال کارهای دانشگام ولی موفق نمیشم امروز هم یکی از اون روزا بود ولی....خواب موندم ساعت 10 از خواب بیدار شدم و از اونجایی که مسیر دوره باید ساعت 8 حرکت میکردم 15/10 میرسیدم بخاطر همین هم بی خیالش شدم

 بعد از خوردن صبحانه یه دوش گرفتم و به مجتمع فرهنگی هنری نور زنگ زدم امون از دستشون قبل از ماه رجب محمدو کلاس قرآن ثبت نام کردم ولی چه فایده هنوز که هنوزه کلاس ها برگزار نشده منم تلفنی پیگیری میکنم هر روز یه جواب میدند

حالم هم زیادی خوب نیست تو وب یکی از دوستان عکس جون دادن داداشی رو دیدم خیلی بد بود ای کاش نمیدیدم دارم بال............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ابوالفضل
3 مرداد 90 18:49
الهی، مامانی خسته نباشی
مامان علي
4 مرداد 90 1:07
من لينكت كردم.دوست داشتي لينك كن ما رو.منم عكس داداشي رو ديدم ناراحت شدم.امنيت صفره
nafasemaman
4 مرداد 90 12:28
سلام سلام ببخشید که دیر اومدم از بابت غیبت طولانی معذرت . . .
کاکل زری یا ناز پری
5 مرداد 90 11:10
مامای چرا حالت خوب نیست سر حال باش خیلی کم پیدایینا دلمون تنگ میشه
معصومه مامان سهند
5 مرداد 90 13:08
سلام مامان مهربون. این پسر ناز رو از طرف من و سهند هزار تا بوس کن با اجازتون لینکتون میکنم. شما هم اگر دوست داشتید سری به ما بزنید
گلاره جون
10 مرداد 90 14:24