محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی توپولی

مامان خدا چطوری به دنیا اومده؟

1391/12/6 8:03
نویسنده : مامان صبا
449 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب موقع خواب بعد از خواندن کتاب داستان برای اینکه دیرتر بخوابه شروع کرد به سوال پیچ کردن ما

مامان خدا چطوری به دنیا اومده؟

چرا دایناسورها بد جنس اند حیوانا رو میخورند؟

منم پاسخ سوال اولش رو اینطور دادم خدا از اول قبل از همه چیز خودش بوده برای اینکه تنها نباشه گفت زمین رو درست کنه بعد آسمان بعد دید بازم یه چیز رو زمین کمه حیوانا رو آفرید بعد آدمها رودرست کردما آدمها رو با خاک درست کرده !!!

پاسخ سوال دومش هم بهش گفتم ببین مگه ما بدجنسیم که گاو و گوسفند و ماهی رو میکشیم تا بخوریم ؟حالا دایناسورها هم همینطور برای اینکه گشنه نموند حیوانای دیگه رو میخورند.

نکته مهم تو جواب دادن به محمد جواد اینجا ست اگه سوالش رو برای اولین بار بپرسه جوابش میره تو نیمکره چپش باید خیلی با درایت جواب بدم حتی اگر خودم هم پاسخش رو ندونم..

فکر میکردم به دنیا اومدن فسقلی جدید فقط دغدغه ذهنی منه! دیروز میگفت؛مامان تو رو ببرند بیمارستان می ترسم دکتر بیاد بگه داداشت مرده منم بهش گفتم آخه چزا باید بمیره به دنیا میاد بعد با هم میام خونه.

دیروز بهش گفتم دوست دارم داداشی شبیه تو باشه ؟ بهم گفت هر چی خدا بخواد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مجله خبری بروزترین ها
21 بهمن 91 14:26
بزرگترین مجله خبری ایران جدیدترین خبر های ایران و جهان هر روز در ایمیل شما
زهره مامان آریان
12 اسفند 91 7:27
الهی قربون اون هرچی خدا بخواد گفتنش.
دیگه حسای فهمیده شده.


آره میبینی بچه ها چقدر زود بزرگ میشند