محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی توپولی

نهم فروردین ماه...

1392/1/10 6:18
نویسنده : مامان صبا
492 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز زمانی که برای عید دیدنی داشتیم میرفتیم خونه دختر دایی (رقیه) داشتی ژنرال بازی میکردی  اومدم حاضرت کنم که بریم چون هوا گرم بود گفتم اون تی شرت که تازه خریدم تنت کنم همین که پوشیدی گفتی 

من اینو دوست ندارم دخترونه است بعد در آوردی و به انتخاب خودت اون تی شرت قرمزه رو پوشیدی اولین مخالفت در مورد لباس سر خریدن بود من وبابایی پسندیدیم ولی بار اول به خاطر مخالفت شما نخریدیم سری بعد که تنهایی رفتم خرید برات خریدم !!! ولی  نتونستم نظر خودم رو به کرسی بشونم از این بابت ناراحت که نیستم خیلی خوشحال هم هستم که استقلالت بیشتر شده 

ولی خودمونیم ته سیاستی بعد مهمونی اومدی گفتی مامانی اگه دوست داری اون لباس رو تنم کن ...

بووووووووووس ...

مامان نوشت:مامان بزرگ  و عمو ابوالفضل اینا همگی سال تحویل شمال بودند هنوز هم مسافرت هستند بر نگشتند مامان جون مرضیه اینا هم قبل از سال تحویل شمال بودند تا ششم عید با خاله راضیه اینا اومدند تهران امسال بر خلاف سالهای دیگه که بابایی کم مرخصی داشت امسال همش خونه بود ولی به خاطر من که ماههای آخر بارداریمه امسال سفر رو کنسل کرد  خلاصه همینجا ازتون عذر میخوام انشاله به امید خدا سفر بعدی مشهد چهار نفره..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آذر
17 فروردین 92 12:07
سلام .سال نو مبارک .هرروزتون نوروز ونوروزتون پیروز


سال نو شما هم مبارک..
زهره مامان آریان
19 فروردین 92 7:52
عزیزم امیدوارم به سلامتی زایمان کنی و سفر بعدیتون بهتون چهارنفری بیشتر خوش بگذره.
راستی انشالله زایمات میشه کی؟؟؟


انشالله پنج شنبه جواب سونو رو ببرم برا دکتر تاریخ دقیق رو مشخص بکنه ولی دیگه چیزی نمونده ...
سجاد
21 فروردین 92 22:28
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...